Powered By Blogger

31 Ekim 2014 Cuma

Biliyor musun?

   Meleğim, biliyor musun canımın ne kadar yandığını? Seni her gün tekrar ve tekrar görüyorum ama yanında ben olmuyorum. Ve bu kadar yakınımda olmana rağmen o güzel saçlarını okşayamıyorum, o güzel ellerini tutamıyorum bunun ne kadar canımı acıttığını bilemezsin! Senin gözlerine baktığımda beni sevmediğin geliyor aklıma. Nasıl ölüyorum her gün anlayamazsın.
   Biliyor musun ne kadar korktuğumu? Ya seni bir başkası severse, ya sen de onu seversen. Ben bu acıya nasıl katlanırım! Bir bilseydin içimdeki fırtınaları, anlardın sana olan sevgim ne kadar büyük. Başkasının seni sevdiğini düşününce nasıl korkuyorum anlayamazsın.
   Sevgilim! Biliyor musun seni ne kadar kıskandığımı? Yanındaki herkesten; arkadaşlarından, ailenden, köpeğinden sen nasıl kıskandığımı bilemezsin. Onların yerinde olmak için nelerimi vereceğimi bilemezsin. Seni nasıl kıskandığımı anlayamazsın?
  VE BİLİYOR MUSUN SENİ NE KADAR SEVDİĞİMİ?

5 yorum: