Powered By Blogger

30 Ekim 2014 Perşembe

Sen!!!

   İnsanların verdiği hayat sevgidir. Niçin yalnız sana yazdığımı sorma, niçin yalnız sana geldiğimi...
   Sana gelişim işte bundan. Sen aşkı anlatıyorsun, yaşatıyorsun bana. Çünkü yaşıyorsun. O sözlerin kalbinden geldiğini kalbime vuruşundan anlıyorum. Sözlerin değil beni sana bağlayan. O sözlerinin manasına vurgunum.
   Niçin mi sen? Sen benden önce vardın, varoluşun bu yüzden. Ve sen benden sonrada varsın, sana tutunmam aşka ve varlığa duyduğum özlemden! Sen benim sözlerimsin. Seni kalbime koymuşum bundan.
   Ve sen dostsun. Ruhuma sığınak ararken haykırman hep bu yüzden...
   Ve sen arkadaşsın. Sen içimi koruyan bir elbisesin. Ben ruhunun çıplaklığını örttüğün tenim. Kalbinin sesini bir saniye dinle! Duyacak o zaman sevginin ve aşkın sesini. Bir liman aradığını ve bu limana sığınmak istediğini...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder